I svarte, undergangen den 21.05.2011 kom jo ikke!

Den hjernevaskede Harold Camping som vi omtalte i forrige blogg som bommet duden, grovt!. Som jeg sa så er WM i bortforklaringer i gang. Men, uansett skal jeg vente med den store posen poppcorn og nøye meg en liten pose. Den store skal jeg åpne i januar 2013 når alle crakpots og dommedagstullinger kjører retorisk slalåm hvor uttalelser som; ”ehmf, det var ikke akkurat det jeg sa om at verden skulle gå under, det jeg mente var…” spar meg, da er det stor pose poppcorn og på med joggebukse og følge WM i bortforklaringer i en rekke medier.

Interview-With-Mr-Camping-86167

Som fritanke.no skriver;
De siste månedene har Lester McLendon aksjonert for å få folk til å tro at dommedag kom den 21. mai. Som kjent forløp denne lørdagen forholdsvis normalt.
Dermed har McLendon, og de tusenvis av andre som trodde på de dystre spådommene til radioverten Harold Camping, fått seg en skikkelig blåmandag. Da det ble klart at det ikke kom til å bli noe opprykkelse til Gud på lørdag, så tok McLendon turen ned til sentrum av Linwood, Delaware, der han bor, i håp om treffe likesinnede. Men der var det ingen.
– Jeg har hatt en tøff dag i dag, og ville finne ut hva som gikk feil, sier en skuffet McLendon til
Philly.com.
Han har sin egen forklaring på hva som skjedde, og holder fast på at 21. oktober, altså til høsten, kommer til å bli den endelige slutten for jordkloden, akkurat som Camping har spådd.
– Det som egentlig skjedde på lørdag var bare slutten på perioden der du kan bli frelst. Nå har fristen gått ut. Men jorda kommer til å gå under den 21. oktober. Dette var bare en apetittvekker, sier han.

Spar meg… Appetittvekker… my ass.

Som fritanke.no videre skriver;
En annen apokalysetroende som har fått mye oppmerksomhet i helga er Robert Fitzpatrick. Han stod midt på Times Square i New York klokka 18:00 lokal tid på lørdag da apokalysen skulle ha slått til. Mange fulgte ham gjennom nedtellingen og hans forberedelser på å bli opprykket til Gud. Da ingenting skjedde, var det en litt betuttet Fitzpatrick som uttalte seg til pressen.
– Jeg kan ikke egentlig si hva jeg føler nå. Tydeligvis er det eller annet jeg ikke har forstått siden vi er her fortsatt, sa han.
Senere har
ABC News intervjuet Fitzpatrick hjemme i stua, og nå har han fått summet seg litt.
– Advarslene på plakatene gjelder fortsatt. Dommedag kommer helt sikkert i 2011, sier han.
Fitzpatrick har brukt 140.000 dollar, rundt 800.000 kroner på reklameplakater for å advare folk mot dommedag den 21. mai. Mange andre har gjort det samme og brukt alle sine penger på å advare folk mot dommedag. Family Radio disponerte i 2009 verdier for over 100 millioner dollar,
melder Associated press.

Sukk** Ja da er det bare å henge med. I følge denne siden, samt dette våset her så er det folk i sving med å misjonere dommedag frem mot utgangen av 2012. Det året blir vel legendarisk i så måte.

Tattarata sann…


Kilder:

Vg.no - Trodde på dommedag: - Jeg gjorde hva jeg måtte gjøre
Fritanke.no - Det var bare fristen for frelse som gikk ut


Tidligere blogginnlegg om dommedag og rare ufo sekter:

Niburu - Maya og Kosmologien med det rare i
Verdens undergang er nær, fjern eller kanskje avlyst?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar